דלת ביטחון תא טייס
למטוסי נוסעים
לאחר פיגועי הטרור של 11 בספטמבר 2001, הוציאה רשות התעופה האזרחית האמריקאית תקנות המחייבות כל מטוס נוסעים להצטייד בדלת ביטחון נגד טרור וחדירת זרים לתא הטייס.
קיימת סתירה מהותית בין דרישות הביטחון, למנוע כניסת כל אדם או כדור רובה ואקדח לחלל תא הטייס, לבין דרישות בטיחות הטיסה, הקובעות כי דלת תא הטייס, או חלקים ניכרים ממנה, חייבים להפתח מיד במידה ונוצרת נפילת לחץ בתא הטייס או בתא הנוסעים, כדי להשוות מיידית את הלחץ בין החללים.
זאת כדי למנוע נזק לגוף המטוס ולסכן אותו.


איל ארציאלי, במסגרת פעילותו בחברת רב בריח, היה בעיצומו של פיתוח מנגנון זהה בעת פיגועי ה-9 בספטמבר 2001.
כדי להשתלב במאמץ לענות על הצורך שנוצר, יצרה חברת רב בריח מיזם משותף עם התעשייה האווירית, חברת ארקיע וחברת SGD להנדסת תעופה, ופותחה דלת ביטחון ובטיחות למטוסי נוסעים, המבוססת על המנגנון שהמציא איל ארציאלי, וזכתה להערכה רבה בין גורמי ביטחון בארץ, בארה"ב ובעולם.